SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Isnin, 23 Mac 2009

JADILAH INSAN BUKAN BINATANG

Adapun seorang manusia yang bergelar insan akan membuat sesuatu kerja atau keputusan mengikut sebab2 tertentu yang boleh diterima akal oleh semua bukan hanya difikirkan bagus untuk dirinya sahaja. Ini barulah dinamakan insan terpilih lagi bijak. Chiq rasa semua maklum lawan daripda insan ialah binatang(haiwan), tak kira anjing,babi,keldai,kera dll mereka tergolong dlm binatang yang tak ada otak waras macam manusia...buat sesuatu tanpa ada dalil logik akal dan tidak bersebab... seorang manusia yang buat kerja tanpa guna otak ( tak ada sebab-musabab adalah orang gila yang otaknya bertaraf binatang)..
Hurainya di atas ditujukan kepada KDN m'sia diketuai oleh barua Hamis albar yang didalangi oleh Bapa segala Najis Altantuya bini Rosmah yang baru aje mengharamkan Harakah dan Suara Keadilan tanpa sebab ... tut tut haram tak bagi sebab. Ini kerja atau perbuatan binatang celaka... tak payalah Najis Altantuya nak sembunyi tangan selepas baling batu.. sekali reak di air sudah rakyat tahu siapa punya angkara... hodoh betul perancangan mu wahai lelaki pondan..jalan kepik tahi...Memang tahi tu Najisss Altantuya Bini Rosamah... Ariyous tak sabar nak jumpa najib kat Bkt gantang&Selambau&batang i..
Ingatlah wahai Najis Altantuya ! janganlah buat kerja-kerja binatang sebegini..nampak sangat Hanq tu rendah moral (tak ada langsung moral)...Chiq sunguh malu kalu betul PM m'sia Najis altantuya..uwekkkk busuk lagi membusukkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan