SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Khamis, 19 Mac 2009

BAKAL PM GUNA KEPALA LUTUT

Dlm berita TV3suku tadi, bapak segala najis Najis Altantuya menjawab apabila ditanya wartawan dalam isu KM menteri Melaka ; " Kita masih kekalkanya sebab dalam isu rasuah dia tidak terlibat secara terus/langsung ( guna orang tengah) untuk merasuah orang...jadi itu pasal kita kekalkan dia sebagi KM Melaka"
Inilah jawapan seorang yang berkata; kita akan memerangi rasuah sebagaimana yang rakyat nak ( sebenarnya mengikut selera Najis Altantuya).... Ulasan Chiq, Kalau macam najis cakap tu maknanya dapatlah kita bunuh seseorang yang kita benci dengan mengupah orang... nanti bila kena tangkap oleh Anjing polis bolehlah kita kata Chiq tak terlibat secara langsung kita guna orang tengah.... Contoh dah adaaa Kes pembunuhan Altantuya..tu pasal Najis bin Rosmah terlepas sebab dia tak bunuh sendiri cuma dia arah je..orang lain yang buat kerja. Ah semacam lah dengan kes Rasuah Ali tu...dasar umno memang perasuah..harta dan pangkat adalah segala2nya bahi mereka... Cukuplah wahai rakyat di bawah..Cukuplah percaya dan mengharap umno boleh tolong rakyat...jauh panggang dari api ... umno perosak keadilan, demokrasi,kebenaran,keamanan,....umno adalah makhluk perosak...Hukum mereka di Kedua-dua bukit dan satu batang...see you there with PR flag..ariyoss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan