SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Selasa, 17 Mac 2009

Umno yg menjijikan

Sah lah sudah (court ala cara umno) Ali Rostam bersalah mengamalkan rasuah. Tapi yang chiq pelik dan nampak sangat yang umno nak simpan lagi pemimpin jenis ini ialah kerana Ali rostam tak boleh bertanding tapi ehh boleh pulak jadi KM melaka...memang malang rakyat melaka dpt KM perasuah..manakala udang disebalik batu Najis Altantuya ialah supaya Ali rostam tidak mengamok..tu pasal di masih kekalkan Ali sebagai KM Melaka.
Memang dalam umno penuh dengan najis-najis yang busuk lagi hangcing...bersalah rasuah masih diterima untuk angkatan Najis Altantuya contohnya Ali rostam, K.Jamaluddin, Khir toyo, Muhammad taib dan yang paling besar sekali ialah bapak rasuah/bunuh ialah Najis Altantuiya sendiri. Mana mungkin Pemimpin2 nak bersihkan najis2 rasuah sedangkan mereka sendiri berada di dalam tong Najis (umno karat)..,hayat umno dah hampir dah...setahu dua lagi umno akan mampussss.... selama datang pimpinan ulama untuk mengantikan umno Najis.
Bom jangka akan meletus dalam masa terdekat sebelum pemilihan agung umno ni dengan berita Perasuah dalam umno...pihak yang kena dah tentu akan tembak pula pada pihak yang selamat, sebab mereka tahu geng2 pemimpin umno semuanya sama...kalu tak percaya pi tanya sama Najis Altantuya bini Rosamah. Ariyoss jumpa kat Bk. Gantang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan