SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Ahad, 5 April 2009

NAJIS PM TARAK IKHLAS DLM TINDAKAN

1)Bebas 13 org tahanan ISA - awat tak buat masa dia jadi TPM,nasihat Pak Lah dan bawa benda ni dalam kabinet meeting..hang-prak kata buat untuk ambil kira kepentingan rakyat...sebenaqnya Hang-prak buat untuk kepentingan peribadi...utk dilihat bersih dan baik hati konon...memang najis Altantuya punya bini rosmah ni.... Betul ke Hang-prak dah jadi PM m'sia... tak ada aura PM pun.
2) Harakah dan SK di tarik balik dari digantung -3 bulan.- Awat kepala otak Hang-prak ni singkat sangat...buat sesuatu tektik yang senang di baca rakyat..sekali reak di air sudah Chiq kenal sipa Najis Altantuya ni... Hang-prak suruh KDN haram Harakah & SK 4 hari sebelum jadi PM pas tu bila di tabalkan jadi PM Hang-prak umum sendiri (awat tak bagi org KDN) pembebasan Harakah & SK...nak tunjuk baik konon...Pii gii lah Najis Altantuya bini Rosmah.
3) Kaji semula ISA- Awat hang-prak tak buat sebelum ni..Chiq tahu Hang-prak buat kerana nak tunjuk baik kat rakyat...kalau Hang-prak nak kaji bukan sekarang tapi dah berzaman dulu... dan bukan perlu dikaji- rakyat nak ia dihapuskan terus. Hang-prak tak payahlah nak pujuk rakyat.. Hang-prak kau tu Najis yang busuk dan Najis Altantuya bini Rosmah. Bagai mana biodata hang-prak dengan bini dulu tak ada dalam rancangan TV tu..awat takut terbongkar berita benar dari Putri zaniah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan