SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Khamis, 9 April 2009

NAJIS DAN CARBINET DAPUR

M'sia masih dlm tahun2 kegawatan ekonomi. sepatutnya pemimpin negara mengurangan pembelanjaan negara dengan mengecilkan bilangan pak menteri dan temb. menteri. Banyak lagi kementerian yang boleh disatukan...jadikan cuma sekitar 15 atau 16 aje itu pun dah banyak dah kita jimat duit rakyat.
Barisan karbinet baru Najis tiada yang baru..bila rombak karbinet aje mesti ada lantik senator...awat BN ni tak ada dah ke ahli parlimen yang cerdik ( bila dah yang di senatorkan ertinya ahli parlimen BN tu bodah la yee !! ) atau memang Najis Altantuya lantik tu semnunya kaki jilat dan bodek bukanya betul-betul berkebolehan dan bijaksana orangnya.
KJ di beri tugas oleh Najis Altantuya untuk menumpukan kepada gerak kerja Pemuda umno...yang sebenarnya KJ dah jadi balaci Najis...ikut aje la KJ sebabnya hang tu banyak projek yang di bawah mentri kewangan... duit Najis Altantuya pegang woo... mampusla hang KJ..jadilah balaci Najis tu sampai kemati...
PERINGATAN PADA pm BARU... KATANYA "PEMIMPIN KERAJAAN YG DILANTIK, SEMUANYA BEBAS RASUAH"... KM MELAKA TU LETAK JAWATAN DULU BARU BOLEH CAKAP PASAL RASUAH... BODAH PUNYA PM...JANGAN DOK KENCING RAKYAT LA...HANG TU PAPAK SEGALA RASUAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan