SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Jumaat, 17 April 2009

MAKAMAH ANAK BAPAK P-RAMLEE

Mai nak habaq mai.. talian hayat terakhir BN yg diketuai oleh Najis Bini rosmah Altatuya ialah makamah. sikit2 makamah..sikit2 makamah. konon2 nak tunjuk kat rakyat bahawa tindakan mereka betui. BN najis Altatuya tak tahu bahawa rakyat dah tahu..hakim2 dilantik oleh kerajaan BN (bukanya badan kehakiman) dan keputusan yang sudah dibaca bila kes di bawa ke makamah..BN Najis Altatuya pondan pasti menang.
Di sini Chq nak bagi cadangan kat BN Najis Altatuya, bawalah ke makamah pula speaker dun P.Pinang dengan mencabar dia tak terima surat dari adun Penanti...Chiq pasti BN Najis Altatuya akan menang dengan bantuan anjing2 peguam spt agustien fool, guni patai air dan mereka yang seangakatan denganya.
Najis Altatuya kata ' PR kecil yang membazir dan ia adalah mainan politik'.. Mai Chiq nak habaq kat Bini Rosmah mangkuk hayun, memanglah politik tu akhirnya pilihanraya dan org akan mengunakan percaturan politik (bermaruah) utk menang PR. Bodoh punya Najis Altatuya... mengenai membazir pula...polis tu tak payalah hantar yang luar kawasan utk kawal keadaan.. menteri2 tak payahlah turun PR dengan tugasan rasmi lepas tu claim duit kerajaan...tu pasal banyak duit kerajaan habis masa PR kecil. Nak tipu rakyat pun biarlah masuk akal sikit Najis oi...hang tu bini rosmah...neck name Altantuya...Pondan...jln kepik tahi... Otak dok kat kepala lutut.. Bye2 c u kat Penanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan