SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Rabu, 18 Februari 2009

QADA Q/R -CLEAN UP LEADER

Kejadian-kejadian yang tidak disangka-sangka yang ditentukan oleh Allah swt bagi membersihkan pemimpin-pemimpin PR sebelum 'perform' nya kerajaan persekutuan PR by the next General election,yakini PR-13. Belapang dadalah kita semua.. dan dalam masa yang sama bertindaklah dengan bijaksana.Kejadian tidak disangka bermula dari ...

1) Adun Bota terencat akal melompat ke keadilan, 10 hari kamudian lompat balik dalm lubang najis - Pengajaranya: Jenis pemimpin tak berperinsip

2) Y Tak Berhormat Osman jilat, Jamaludin mamak dan Yee Y F terima sogokan dan juga terlibat dengan rasuah - Pengajaran: bila dapat harta mereka akan lupa kebajikan rakyat.

3) YB adun Lanjan...Kalau betul. Issue immoral Tak boleh juga jenis ni.. nanti ajar rakyat dan pemuda/pemudi tak ada salahnya ... it is personal matter. Pengajaran: Pemimpin mesti tunjuk contoh yang baik-baik aje.

4) Yang Tak Bermarwah Najis Altantuya di atas rampasan kuasa di perak,dari Kerajaan sah rakyat PR direbut dengan rakus dan jadilah kerajaan haram dengan bantuan polis,SPR dan Rajah azlan. Motif Najis altantuya, supaya dia dilihat bertenaga (Pondan ada tenaga ke?) untuk jadi PM pada march nanti. Pengajaran : Ini jenis pemimpin paling keji,jijik,rakus ,gila kuasa,sanggup membunuh utk menutup aib pada rakyat : Nasihat Chiq: doakan supaya dia tak jadi PM M'sia weh!

5) YB penanti.. Banyak sangat issue dalaman....ku ulas lain hari ye....

Semoga pemimpin2 yang tinggal dalam PR adalah yang benar2 berquality dan betul-betul boleh membantu rakyat serta memancu Malaysia ke hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan