SELAMAT DATANG KE BLOG CHIQ...CHIQ MENULIS UNTUK ISALM BUKAN UNTUK HIDUP MELAYU ...ISLAM MENYULUH KEBENARAN ANTARA MELAYU PAS DENGAN MELAYU UMNO..

Selasa, 10 Februari 2009

Suasana panas di mana-mana

Panas 1: Hari ini cuaca amat panas sekali, sepanjang jalan semasa aku pulang dari kerja bagaikan terasa berjalan di atas bara api. Dalam aku syok menunggang kapcai C70 yg baru ku make- over, tetiba ku ternampak api sedang marah memakan rumput-rumput kering di bahu jalan. Ini sah kerja meka-meka yang dok puff segrette and campak putng rokok macam tanah makbapak dia punya. Hampir 3 Km juga aku nampak hutan dan rumput disepanjang jalan yang terbakar. hang nak tengok bukti.. besok aku snap picture for u all.

Panas 2: Siasah negara dan negeri juga bertambah panas dengan berita di Bkt. gantang dan Dun Bkt selembau. Nampaknya kedua-dua bukit in Umno dalam kepanasan. silap-silap hari bulan boleh terbakar harapan BN untuk prove kat rakyat di negri(Bkt. selambau) dan juga negara(Bkt gantang).Harus diingat para pemain politik and sedang diperhatikan corak permainan anda.Media masa bukan penentu dan setiap berita 'under filtering' by rakyat before they absorb the news.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan